Sommar

Dagarna rusar förbi och vi har redan kommit fram till juli. Jag jobbar på som tänkt och hälsan är på min sida.
Ni kanske minns att jag hade en period då jag var väldigt trött och sliten jämt? Så pass trött att jag ofta sov en stund mitt på dagen när jag jobbat klart.
Nu känner jag inte alls av det längre utan energin är tillbaka. Varje fysisk anstängning ser jag träning och jag känner att kroppen blir starkare och starkare för varje dag.
 
Det är som vanligt, samma sak varje år. Jag vill hinna så mycket under sommaren men tiden blåser förbi mig i 130km/h. Känner mig dock inte lika stressad som tidigare. Försöker stanna upp och njuta av livet, leka med Ludde och, när jag har tid och lust, beta av punkterna jag vill hinna under sommaren.
Det mesta av min tid går åt på Ludde, hästarna, grönsakslandet, växthuset och målning av vårat boningshus. Det är därför jag sällan är in här och skriver något. Jag är en kass bloggare om man ser till mängden inlägg, men ibland så får jag lite tid över och kan klottra ner något.
Jag kommer snart visa lite mer från semestern, men det får bli framöver för nu ska jag avrunda och krypa till kojs.
 
God natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0