Tisdag kväll :)

Sitter åter här och lyssnar på "Remember me", låter blir bara bättre och bättre!

Läste just en fin kommentar jag fått:

Anonym om Remember me.

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D 
Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan  ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)
Den heter ialf ;
http://jjuno.blogg.se

Blev riktigt glad, för de är alltid kul att få höra positiva saker om grejer man gör för skojs skull :)
Ska kolla in bloggen sen!

Hittade en bild som var väldigt rolig, för det killen till höger svarar på frågan påminner VÄLDIGT mkt om Johnnie. Lika positiva båda två, tur att Johnnie har mig som nästan är för positiv, så de jämnar ut sig!

"-Jag har haft en egen finanskris i hela mitt liv så det känns bra att världen äntligen kommer ikapp. Nu kommer alla få det lika ruttet som jag."

Min dag har iaf varit bra, även om jag sov 2 timmar längre än planerat.. Men jag joggade iaf en vända som vanligt och hann diska upp den disk som stod på bänken.
Imorrn måste jag iaf komma upp i tid, för de finns mkt att göra!
Bakade sockerkaka igår, blev riktigt smaskig :) får se om de finns något kvar när jag kommer hem, för isf blir det min efterrätt idag. Får se vad de blir för mat, lutar mot potatis och nån passande gryta. Börjar bli trött på ris nu!

Johnnie jobbar så de blir en helt vanlig kväll. Laga mat, kolla på tv och äta, sen är det dags att skutta i säng.

Förresten, nu har jag hört mig för: Den tävling Johnnie ska delta i på Gotland i helgen är en endurotävling. Tror den hette Grand National, känns bekant..

nä, nu ska jag roa er med lite skojiga skyltar:
















Och så till sist: (skulle göra datoranvändandet roligare)


Nu måste jag hem och kasta i potatisen i vattnet! Undrar om Johnnie äger en potatisskalare..måste han väl ändå göra!

Tjao!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej babe! Kan tipsa om en annan bra "Remember me" låt: http://www.youtube.com/watch?v=qPNY8NaVPB. Puss puss

2009-10-27 @ 21:45:23
Postat av: Tobias

Coolt att han ska köra GGN :D Verkar förjävla kul :)

2009-10-28 @ 01:27:01
Postat av: Rebecca

Dom där skyltarna är bra:D^^

2009-10-28 @ 11:56:51
URL: http://rebeccasliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0